Myönnetään. Olen laiska ja tyhmä. Miks pidän blogia jos en melkeinpä koskaan sinne kirjoittele? Miks pidän blogia ku kukaan ei sitä lue? Miks pidän blogia jos ketään ei vois vähempää kiinnostaa mitä höpötän.. ? On niin monta kysymystä mitkä haluisin kysyä. Mut en jaksa ruveta kirjotteleee niitä.
Mutta täällä ATK-tunnilla taas ollaan. Joo. Samaa shittiä tänne kirjotan. nojooo -.-''

Voiko ihmiselle tulla tosi HUGE vastuu yhdessä yössä?
- Voi.

Sain viikoks koirat hoitoon. Joo. Ne on kokonaan mun vastuulla. Jos ne jää auton alle, mua syytetään siitä. JOs ne kuolee nälkään, mua syytetään siitä. Jos niitten rakot repee, mua syytetään siitä. Näin se menee.. Elämä.

Ehkä meitsi ei vain oikein tajua tätä elämän kulkua. "Se on sitten eri asia" varmasti onkin.. -.-''  Mun pitäis ruveta paljon vastuullisemmaks ja tunnollisemmaks.. koulussa ja kotona ja vapaa-ajalla. Se nyt vain on niin :< Äikän kirjotelmakin pitäis (HUOM. pitäisi) olla valmiina keskiviikolle ja tarttisin apua.. Koska äikkä ei oikein suju.

Mutta meen. mro