Nyyh.. Juhannus on ohi, Niina ja Antoine lähtee pois ja hyvä ruoka vaihtuu hernekeittoon >PP Mut me lähetään perheen keskes Loviisaan Veeran, Leon ja Mathiaksen luo!1 Se on kiva juttu.. Paitsi matka - 4 hours in HELL! Siis se matka on ihan kauhee! Mulle tulee niin paha olo, et mä oon ihan kalpee ku meen moikkaa Veeraa :( Not good. Ainut ongelma: asuntoauto pitää katsastaa ennen kun me lähetään.. (MuR! Isi aina jättää viime tinkaan tän katsastuksen. (huoh*) Oliko niiku ylläri?? :--DD) Mut.. Loviisan retkestä lisää lähempänä :))

HAHHAA! Keskiviikkona mulla on hammaslääkäri ja multa ehkä lähtee raudat veGe!!!!! Se ois niin kivaa, ku en jaksa enää millään näitä metallikappaleita mun suussa :ss Mut saa nyt nähä '_,'

Nille ja Antoine meni just nukkuu.. Ja Joonas tekee sen pahanhajusia poppareita..>>P Miten jokuk jaksaa vetää poppareita, ku vasta syötiin lihaa ja salaattia ja... Uh.

Alexander Rybak.n debyyttiAlbumi: "Fairytales" on IHANA <3 <3 <3 Mä kuuntelen sitä koko ajan tältä Nillen koneelta :)) Mun varmaan pitää ostaa tää levy, vaikka se uhkais mun pikku kukkaroni tyhjentyvän kokonaan ;)

Ja sit mun pitää vaihtaa nimi..aGain.. Mut tää tulee oleen aika kauan aikaa :D Tai no, veikkaan vaan. Oon sanonu noin aikasemminkin :$ Mut tässä se tulee... - ... - ... - ... - ... - ... -

FruGo

Tähän mennessä paras nimi.. EVER! Te ette välttämättä tykkää siitä mut se on aika kiva.. Kiireessä keksitty joskus jotakin varten.. Ainiin! Sillon keksin sen ku tein käyttäjän Youtube.com.iin :DD Ainiin.. osotehan on nyt sit: http://frugo.vuodatus.net

Nojaa.. Taian lopetella.. Luen pikkasen "Heroiinipäiväkirjaa", nostan tipahtaneet pehmolelut ja sit käyn nukkumaan :))

love, FruGo