Ihanaa! Joulu on ihan kohta täällä! Koulua ei oo enää ku 6 päivää. namiiiii*  Saispa lahjaks jtn kivaa.. Eikä mitään semmosta sälää millä en tee yhtään mitään!!! Vois tulla kirjoja, leffoja, CD-levyjä.. Ja lisää kirjoja ja leffoja ♥♥♥

Mä rakastuin nyt siihen TWILIGHT-kirjaan. Leffan siis oon kattonu jo vuos sitten.. Ainakin. Mut kirjaa en jaksanu lukee heti perään, ku sai oottaa puol vuotta, ennen ku sen sai kirjastosta. Mut nyt oon lukemassa sitä, eikä oo enää jäljellä ku muutama sivu. Oon ihan koukussa siihen Edwardiin ♥♥♥ Kaikki mitä se sanoo tai tekee, mulle tulee kylmiä väristyksiä. Iho menee kananlihalle. Se kirja on jotain niin uskomatonta!! Se on niin tuntuu niin todelliselta, ettei sitä uskois mielikuvitukseks. Ja nyt tiistaina oon menossa kaverin kaa kattoon sen uuden leffan, Uusikuun :) Millanen se oli?? Kommentoikaa pliiz.

klik klik klik***

.....ZzZzZzzZZZZzzzzzzz.....