Me käytiin eilen porukalla metässä.. Ja et oikeesti arvaa sitä hirvikärpästen määrää!! Aluks ei ollu ku vaan yks tai kaks mut pari askelta edempänä, iskän selkä oli TÄYNNÄ niitä loiskärpäsiä! Mulle tuli joku hiton kohtaus JO siinävaiheessa ku Päivi kysy, et:"Onko toi , Emman selässä, hirvikärpänen?". Mä oikeesti pomppasin kuusen latvaan!! No en, mut mä kiljuin ihan täysillä. Mä olin jo ite lähössä autolle mutta oli "pakko" vaan jatkaa matkaa -.-''

Ei siinä mitään.. Vielä vähän edempänä, Päivi huus niin kovaa, et linnut lähti karkuun puista. Se vaan hyppi siinä paikoillaan ja läpsi omaa mahaasa, koska siinä oli hirvikärpäsiä!! Silllon mulla pomppas ihan OIKEESTI! Mä lähin täysin vapaaehtosesti autolle.. Jopa juosten.. Joo, oon hullu.. Ja joo, meinasin tukehtua, ku en meinannu saaha henkee, ku mulla on nuha ja muutenki kipee olo. Piti hengittää hihan läpi.. Sillonhan se ilma lämpenee eiks vaa?? :DD

Mut nyt ollaan koulussa.. Ei mitään herkkua, ku en oo koskaan varma, et millon ääni vaik pettää.. Tai jtn! Lauantaina meni varmaan vartti ennen ku tuli ääntä :)) Mut hyvin on 4 ekaa tuntii pärjätty. Pakko lopettaa.. Pääse syömään!! Kauhee nälkä mut en usko, et siel ois jtn huippuruokaa.. >P

xo, Henrietta<3

Ps. Hohoo.. Fucking homo on koulussa. Ja taas korvat hajoo tunneilla -.-'' Jotenki musta tuntuu, et... Et... Et.. Tai no, ei mitään.. ^^