Onneks ei sattunu tai mitään mut mopo karkas kumminkin.. Meni eka vähän matkaa pystys mut sit se törmäs puuhun ja kaatu kivien päälle. Hehhe. Joonas tykkäs. Enkä sit yhtään säikähtäny! Mä ku luulin, et se oli vapaalla mut ei se sit ollukaan Otsan rypistys Mut onneks se oli Joonaksen "pikku-crossi" eikä mun ihana Honda Monkey<3<3 Honda on uskollinen kaveri. Sillä uskallan lähtee, vaikka minne :)) Huh.. Taitaa jäähä nyt vähäsen vähemmälle tolla crossilla ajo. Sellaset traumat jäi kumminki.. Mä kyl vähän mietin, et se ei oo vapaalla mut kokeilin silti ja eihän se sit loppupelissä ees ollu vapaalla. Ja tottakai mulla oli kaasu täysillä :$ Maata lenti oikeen kaaressa, ku takarengas pyörii siinä tyhjää, ku käsijarru kaasu"kahvaa" vasten painettuna.. Mutta hengissä selvisin eikä mulle ittelleni sattunu mitään mut en oo oikeen varma siitä moposta.. Mut kyl Joonas sillä ajo tänään vielä myöhemmin, joten.. No jaa.. Tämä tapaus ei ollu mitenkään paha juttu, koska nyt ainakin tiijän mitä tapahtuu, jos vaihe on päällä! Mut ei tää juttu oo mitenkään hyvä juttukaan.. tai no miks ei ois, jos muhun itteeni ei sattunu?! Hohhoo..

Mä muute vaihoin blogipohjaa.. Laittakaapas kommenttia, et onko hyvä! ja oishan mulla näitä "uutisia" mut en saa vielä kertoa niitä.. Sit myöhemmin ne kyllä tulee esille.. Ne ei sit oo mitään ilosia uutisia.Mut antaa olla nyt. Ja rakkaat siskot.. Jos luette näitä mun juttuja.. ÄLKÄÄ kertoko mamalle, jos täältä nyt löytyy muutamia ärräpäitä.. :---DDD Ne vaan kuvastavat mun fiiliksiä :DD Katokkaas, ku ei porukoitten tarvii tietää kaikkee :))

Mut näkemisiin <3<3

-Fruugo
 "Is it true? (Is it true?)
  Is it over?
  Did I throw it away?
  Was it you? (Was it you?)
  Did you tell me
  You would never leave me this way
?
"