Kiusattu

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ne kattoo mua taas pahasti. Mä ite istun yksin koulun ulkoportailla ja kuuntelen musaa mun uudella iPOD:lla. Sit mä nään ku yks niistä tulee mua kohti ja sanoo: - Onks toi sun soitin?

-Joo, mä vastaan. Sit se tyyppi lähtee pois. Mä jäin miettii, et mitä se sillä tiedolla tekee ja sit mä kuulin naurua ja näin osottelua mua kohti. Se tuntu tosi pahalta, mut mä en näyttäny sitä. Mä olin tottunu jo siihen, et mua kiusataan. Mulla on koulussa vaan yks kaveri.. Katri, se on semmonen kaveri, joita on harvassa. Katri on yks niistä suosituista ja kumminkin on mun kaa.. Se tuntuu tosi hienolta. Mut just tänään Katri on kipee ja ehkä se on vielä huomennakin. Mä oon yksin. Mä en ehkä pärjää noille tyypeille. Ne kiusaa mua koko ajan; ei päästä mukaan mihinkään, nauraa mulle, arvostelee, osottelee.. Se on oikeesti hirveetä.. Ainut seura mitä mulla on tänään, on opettajat. Niitten kaa mä juttelen aina välitunneilla ja joskus ihan vaan muuten vaa.. Mut mä en oo uskaltanu kertoo et mua kiustaan. Se vaan pahentais asiaa. Äiti kyllä tietää asiasta ja sano, et se puhuu siitä kiusaamisesta opettajantapaamisessa. Mä ajattelin, et EIKÄ! Mun elämä on pilalla. Kun ne tyypit kuulee siitä, ne tappaa mut!