klo 09:15
Nillu lähti töihin ja meikäläinen juoksee jääkaapille tsekkaa sen läpi ja minkä näinkään.. Maitosuklaalevitepurkin! Aamupalaks sitä ja sit myöhemmässä vaiheessa söin leipää.. Ja karkkia on tullut vetästyä tän päivän aikana jo ihan kivasti.. Ehkä sen verran mitä viikonloppusin syön.. Suunnilleen.. Mut nyttenki oon vaan koneella ollu, ku ei Niinan DVD-soitin toimi :c Mut kyl mä pärjään.. Tai no, jos sitä pystyy sanoo pärjäämiseks, jos syö karkkia ja on koneella :DD
Mä oon ollu vaan Facebookissa ja mesessä...

SORI NIINA!!! OLI PAKKO LADATA MESE TÄHÄN SUN KONEELLE MUT, MUT MÄ POISTAN SEN SIT!! lUPAAN <3

Joo, eli kuten tuli selväks varmaan.. En olis saanu ladata mesee tähän koneeseen.. En ainakaan välttämättä. Mut onneks sen saa poistettua. Huh, päivä on pelastettu. Paitsi, ei mesessäkään oo ketään.. Vaan Kentsuuu ja mminde.. Eikä ne kumpikaan juttele mulle.. Mä oon vaan höpötelly niihinki keskusteluihin omiani.. Ne taitaa kohta estää mut :s Mut se ei mua lannista! TAHDON JUTTUSEURAA MESEEN! Kulkaa kutsuhuutoni!!

Eikä uloskaan voi mennä paitsi, jos haluat välttämättä kastella ittes totaalisesti.. Eli ulkona sataa ihan törkeen paljon! Ja oliko ylläri, et illalla ehkä ukkostaa.. No, ei kai.. Mut mun on aika lukkiutua vessaan ja kokeilla vähän Niinan meikkejä..
Nääh, vasta huomenna, ku meen Helmin kaa lintsille :)

klo 13:35
Oo, posti tuli kait.. Ja ovikello kävi.. Onkohan siellä joku.. Toivottavasti ei.. En ainakaan avaa, jos siellä on joku outo.. hetki... ... ... ... Ei, ei siellä ketään ENÄÄ ollu.. Eikä sieltä tullu postiakaan.. Ihmeellistä elämää täällä suurkaupungissa o.O Täällä myös saat vahtia laukkuas tarkkana.. Ettei sult avaan katoais mitään.. jyväskylässä saat olla ihan rauhassa... Hmm, onneks mulla on se "armeijan laukku" jossa on sellanen remmi mikä menee vyötärön ympäri.. Ei ainakaan laukku katoo :''D

klo 14:15
No huhhuh! Jäin sit äsken kattoo vahingossa "EDENiä".. Ei mikään paras ohjelma mut mä tykkään just tollasesta missä muutetaan pihaa, huonetta sisustetaan uuestaan, jonkun ihmisen tyyliä muutetaan.. Sellases ohjelmat on kivajo, joo.. Ihan niinku kaikki "Original/Australian/Suomen Huippumalli haussa" :) Noi edelle mainitut on mun ohjelmia =)) 

klo 14:20
Mä tyhjensin astianpesukoneen.. Ja nyt vois käyä pettaamassa pedin.. Ettei Niinan tarvii tehä sitä sillon, ku se tulee töistä.. Hmm, millon sit ikinä tuleekaan.. Veikkaan, et joskus neljän, viiden aikaan.. Mut nyt käyn pettamaassa sen sängyn.. Si ton sekin poissa päiväjärjestyksestä.!

klo 14:50
Noin.. Sänky petattu ja sain huomata, ettei parisängyn pettaaminen niin helppoa ole.. Hiki tuli, jos ei nyt muuten :) Käyn laittamassa ikkunan auki, että ilma pääsee vaihtumaan.. KuumaH!!!... ... Näin se käy! Ikkuna on auki, hampaat pesty, valmiina vaikka mihin! Tai no, meinaan, et pystyisin lähtee vaikka ulos syömään tai jtn.. Mut ehkä me syyään ihan vaan täällä Niinan luona. :-)

klo on 15:15
No huuooh!!! Oon kattonu tältäkin koneelta kaiken läpi.. oon asentanu webin, mesen ja kaikkee muuta mukavaa... Tulis joku kiva tyyppi meseen.. Tai tapahtuis jtn. No jaa, en usko ihmeisin sen enenmpää kuin ennenkään..

IHME! On tapahtunut IHME! Helmi tuli meseen!. Tämä on IHME!!

Njaa, hehkutus sikseen.. Tää juttu pitää saaha nyt loppuun.. Ettei koko päivä mee tähän.. Paitsi, että koko päivä on jo ehtinyt valua tähän hiton juttuun.. >P Ei tän loman pitäny näin mennä! Mut onneks huomenna on aktiviteettia :) Ei mee koko päivä pelkäks mateluks.. Huomenna lounaalle (jonnekin) ja sen jälkeen lintisille Helmin kaa!! Hmm, ja mitäs keskiviikkona tapahtukaan.. Ai niin, olen menossa Helmin kanssa kaupungille! Ja torstaina on Britney Spearsin konsertti.. Perjantai.. En oo vielä ehtiny suunnittelee sitä! Ja vkonloppu on täysin avoin vielä.. Mutta eiköhän sekin täydenny viikon mittaan.. Mutta tämän jutun kohtalo on päättyä nyt.. Huomenna lisää.. Siis sitten kun ehdin mutta siittä jutusta ei TODELLAKAAN tule näin pitkää! :D Mut huomiseen . .

XOXO, FruGo