Tässä kuuntelen PRAMOREn levyä.. Aika hyvää musaa :) Mut huomenna se alkaa!!! Mun ja Vindaugan vkonloppu!! :D Huomen aamuna itse asiassa. Vinda tuo yökamasa meille ja sit perjantaina tullee yöks! DD JEIJJJJ!

Aivan muute.. Mun enkun koe siirty maanantaille! UrghH! Sen oli tarkotus olla perjantaina mut mulla on sillä tunnilla hammaslääkäri.. Sen vaan sanon, et mä en aio lukee vkonloppuna siihenkää kokeeseen sit yhtään!!! Mä en ajatellu niiku käyttää vkonloppuu lukemiseen, ku on mutuaki tekemistä!1 Esim se, et Vindaug tulee meille! :)

Mut tästä vkonlopusta tulee niin PARAS!!!! Katotaan leffoi, syyään ja juodaan ihan tuhosti kaikkee hyvää!!!11 :''D En millään jaksais oottaa! JA perjantaina me mennään eka meiän kautta kaupunkiin, sit meille ja telkun eteen! :) JEEs!! Ja siis Vindaugan on tarkoitus olla meillä koko vkonlopun.. Mut toki hän saa siis lähtee aikasemminki jos haluu.. Eiku HEI! Sen pitää olla täällä lukkojen takana! No ei tosiaan tarvii olla. Saa lähtee jos on sellanen olo =) Toki haluan, et koko vkonloppu tulis vietetyks sellasena tyttöjen vkonloppuna :))

Mut joo.. TAidanpa taas tästä mennä :) Moi

Frugo

Ps. Meillä loppuu huomenna koulu JO klo 12!! Tää on aika jännää:DD Jeeeiijj!