Muah!
Mä oon tainnu taas ihastua *---* <3 Mut se ei ees asu tääl mis mä vaan se asuu Tampereella... :'c
Sillä on niin "hyvä" perC et NAM! 
    Mä muutes äsken selailin näitä mun kirjotuksii, eikä mikään niistä oo pitkä! siis pitkäpitkä.. Ja mä oon aina luullu, et mun tekstit on pitkiä.. :(
Mut nyt yritän vuodattaa TOOOOOSI pitkän jutun :D

Oon päässy yli entisistä ihastuksista mikä on hyvä koska mulla ei oo ollu mahollisuuksia niihin... Mut toisaalta ei oo nykyiseenkään... huoh*
Mutta näääin... Pitäis lukee matikan teoriasivuja, hissaa, ruotsia, enkkua... mut enpä nyt jaksa :D

PETE PARKKONEN-GIRL IN A UNIFORM
KOOP ARPONEN-EVERY SONG I HEAR
3 OH! 3-DON'T TRUST ME
¨Aivan parhaita biisejä<3<3¨

Meillä tänään on vieraissa Niina, Päivi ja Mindi!!! Ne tuli meille jo eilen mut unohin kirjottaa siitä-.- Tänään me käytiin maman kaa kaupoilla.. Niina ja Päivi oli kaupungilla; Niina Hyttisellä ja Päivi kampaajalla ja sen jälkeen se meni Maria Anttosen kanssa syömään :> Mindi oli siinä vaiheessa päivää yksin mut onneks isi ja Joonas tui Riihvuoresta laskettelemasta jaja.. Nyt me kuunnellaa ihan outoja biisejä o.O enkä mä tiiä niistä puoliakaan. Kohta pitää mennä nukkumaan.. Oon aika lusmu jo tässä vaiheessa.. Jaja rupesin miettimään mun mahdollista lopputyötä -.-'
Se saattaa jäähä aika viime tinkaan.. Saa nähä miten saisin sen "perille" ajoissa.. Mut mitä turhia miettimän sitä enempää ku en oo vielä lukiossakaan!! Mut enää reilu vuos nii pääsen sinne lukioon.. Oon 8.luokkalainen URPÅ! Mut onneks kohta alkaa kesäloma ja pääsee lepuuttamaan aivoja hetkeks.. ennen viimeistä lukuvuotta (:
Nyt tästä vuodatuksesta on tullu aika pitkä :) Ja jos huomaat, olen kirjoitellut tätä vähät väliä.. Tai no, kahdessa eri osassa =) Nyt on aika kova kirjottelun himo :P

Musta tulee kuulemma konserttipianisti :D Joo, Jipper sano. Mut saa nähä, tarviin sellaseen hommaan aika paljon kannustusta ja aikaa jaja.. Etenkin KÄRSIVÄLLISYYTTÄ! ja ongelmana on se, että mulla ei ole tarpeeks kärsivällisyyttä -.-'' Oon aika pulassa... Mut kattoo nyt, jos siitä ees tulee mitään. Joo.. Pitäis varmaan kohta ruveta lopettelemaan.. Mut tahtois vaan kirjotella mut rajansa kaikella :)

MOIh

-Alppielain