Onx niitten pakko tulla jos mä en haluu, et ne tulee???
-TOTTA KAI NIITTEN ON PAKKO TULLA... OONKO MÄ NYT IHAN HÖLMÖ!!

Me ollaan menos syömään ulos(again.. Siis, me ollaan käyty ulkona syömässä noin sata kertaa.. No ei ehkä ihan mut silti..) Ja sinne on pakko tulla MIEHIÄ!! kaks miestä.. Mä en millään jaksais sitä SHOWTA! Mä tiiän mun reaktion.. Oon täysin hiljaa koko illan.. Maximissaan tilaan jotain kevyttä ruokaa.. Mut mua ei vois vähempää kiinnostaa mennä niitten kaa minnekään ulos syömään.. Mut onneks Niina on mukana.. HUh! Ja onhan siellä Hyttinen ja Arttu.. (: JOtain kivaa kuitenkin.. Mut ne miehet! Ei pysty juttelee mistään sellasest mistä mäkin ehk ymmärtäisin jtn.. >(
Ja mä oon nyt tääl Nillun luona ja lähen kohta keskustaa... Ehkä H&M.lle... Veikkaan vaan.. Meinaan vaan, et pitäis ostaa toppi.. Joo-o.. Ja ulkona on niin kuuma, et pitää niin antavat vaatteet, ettei mitään rajaa.. Onneks kukaan ei ees kato mun vaatteita.. Max. mun päätä ja siihen se jääkin.. Oon kaikkille liian kaunis, et mua ei voi ees kattoo.. :( Mut nyt mul menee hermot!! JAG HATAR MÄN!!!!!!!!! Et ei mitään rajaa :DD

Mut nyt pitää ruveta laittaa itteesä, et näyttäis ees joltain ihmisen sukulaiselta ees..
MOROMORO!!!

xoxo, FruGo