Eilen meinasin käyä vähän jääkaapilla.. Hmm, ei jääkaapilla käynnissä oo mitään outoo mut on aika outoo mennä jääkaapille YÖLLÄ! Mulla vaan oli ihan törkeen nälkä.. Mut ei siitäkään suunnitelmasta tulllu mitään ku ei nuo tyypit meinannu millään mennä nukkumaan :( Ja taisin nukataa ennen muita eli toisin sanoen, yöpala jäi saamatta. Ja aamulla meitsi juoksee suoraan jääkaapille ettii jotain hyvää syötävää! Ekana silmään osu suklaalevy mut pysyin vahvana enkä sitten loppujen lopuksi ottanut SITÄ suklaalevyä vaan yhtä toista.. Meinaan tummaa suklaata vetäsin kaks palaa.. Ei oo paha saldo mut eka mä söin leivän, jogurttia ja mehua.

Eilen Niina täytti vuosia! Ja torstaina Päivi täytti kans :D Pidettiin kivat bileet niille. Eka lauantaina Päiville ja sit sunnuntaina Niinalle :)

Mut mä oon niin DÖD! Mua väsyttää ihan törkeenä vaikka menin ennen 00:00 nukkuu.. huoh* Ja nyt ku kuuntelen Mötley Crüeta samalla, mä en saa selvää niistä laulunsanoista yhtään.. Paitsi välillä oon ihan mukana.. :DD Ja on hiukka vaikeeta kirjottaa silmät kierossa.. Ja vielä jotain järkevää tekstiä. Hmm, enköhän mä jotain keksi. Tänään, heti aamusta, äiti kysy, et lähenkö kauppaan ku mulla on MOPO! Taas tuli se MOPO! Mut mä sanoin, et en jaksa mennä.. Ja, et mä katon just nyt "Alfred J. Kwakia". Sen jälkeen äiti vähän tuhahteli mut jätti asian sikseen.. Mut nyt meikä lähtee lätkii..

Moro, sano poro <3

xo xo, Henrietta