Täällä on kuule aika kovat bileet käynnissä.. Okei, täällä on minä ja äiti.. On mun kummitätikin täällä mut.. Nojaa. Sain rahaa mummolta ja kummitädiltä ja kukkiakin sain mut miks.. En mä vielä niin vanha oo, et harrastaisin kukkia o.O Mut mun kai pitää tottua siihen, ku ei mulle kuulemma osata enää ostaa mitään lahjaa.. Mut mä oon vasta 15vee. Eri asia on sit ku oon se 18vee.. Sillon saattaa jo olla hieman vaikeeta löytää lahjaa.. Mut nyt mulle ois voinu ostaa laatan siihen nomination koruun.. Mut ei voi enää mitään....

Ulkona sataa vettä mut aurinko ei paista.. Missä KESÄ viipyy??! Ulkona on n. +6 astetta lämmintä.. Hrrrr! Ei siellä voi olla. Mitenköhän Kandi pärjää siellä ulkona yksin sateella?? Nyyh* Nääh, kyl se pärjää. Ei sillä mitään hätää oo.

Tästä tulee taas lyhyt teksti.. Muistutin vain olemassa olostani.. Mut huomiseen.. Kohta käyn kattomassa postin, jos siellä vaikka olis jotain mulle.. Mut tuskimPA!

-Fruugo