Nyt on niiQu 8.luokan viiminen maanantai!! Pitää ottaa ilo irti. Mutta miten sitten otat, ku koulussa on pahaa ruokaa, on kumminki nälkä.. Tiiät et huomenna ei kaveri oo koulussa... Et nää Kandia välttämättä vähään aikaan.. Onko enää mitään iloista asiaa.. Josta vois ottaa ilon irti?? No, ulkona paistaa aurinko. Kesäloma alkaa kohta.. Okei, 4-5 päivän päästä =DD Pääset seiskoista eroon :D (<-- Paras asia tähän mennessä!) Kohtaa saa syyä niin paljon jäätelöö ku vaan jaksaa.. Tai no, ainakin melkein niin paljon ku haluaa :)

Ääh! Äiti sano, et KESÄLOMAn eka viikko saahaan nukkua pitkään ja sillai mut sit pitää nousta jo ysin aikaan! Tää asia ei oo hyvä juttu, koska kesäloma on tarkoitettu lepäämistä varten mut toisaalta tää ei oo ihan huonokaan.. Sit ku koulut taas alkaa nii heräöä paljon reippaammin.. You know?? :DD

Yleensä, ku oon ATK-tunnilla, mä pölpöttäisin siitä koko ajan. Mut nyt tajusin, et ei sitä tarttis ees mainita.. Paitsi nyt mainitsin, ku halusin ilmoittaa tämän upean ajatuksen.. (Ja nää upeet ajatukset on aika harvinaisia mulla :DD) Mutta... Tai no ei mitään..

Vindauga! Mä arvasin!! Et sää sitä ookkaa poistanu! Mä näin, ku Birgitta luki sitä sun toista blogia!! (nimet muutettu xD) Mistä sä voit tietää, jos mulla onkin joku sisäinen puoli, joka ymmärtää sellasii ´juttui???! Et sä voi tietää! Toivottavasti nyt luet tätä ja kommaat mulle!!! Nyt tajuun miks oon aika loppupäässä siin sun "kaverilistal".. Mä en enää oo sulle niin hyvä kaveri.. Sun omasta mielestä >P Ja anteeks, jos oon ollu sulle kauhee.. Mut mä vaan en voi sille mitää!!! Ja sori kauheesti, jos tää juttu pahottaa sun mieles! Ehkä oot oikeessa.. Ehkä mä en ymmärräkään sellasii juttui. Jos mä vaan en oo sellanen "kuuntelijaterapeutti"..

Nyt tiiän.. Mun pitää tehä sellanen blogi, mihin kirjotan aina ku joku kaveri/jotkut kaverit V**uttaa mua! Joo.. Jos oisin tajunnu aikasemmin, siel ois varmaan jo 1000000000000000000000000 juttua kirjotettuna!! :DD (aika iso luku.. Miten se sanotaan suomeks??!!) Mut kumminki.. Ehkä mun ois parempi lopettaa ennen ku painan nää koulun näppiksen näppäimet ihan hajalle...

Mro.

Stronger. than tomorrow..

Maybe, Maybe not. I have to check out.