OINAS
[/] Olen äkkipikainen
[] Suojelen läheisiäni kaikin keinoin
[] Olen itsepäinen
[x] Unohdan välillä ajatella muita ihmisiä
[x] Minua ei saa määräillä
[x] Vaadin vapautta ja tilaa ympärilleni
[] Hätiköin usein
[] Olen itsenäinen

total: 3
½

HÄRKÄ
[ ] Olen maanläheinen
[ ] En kiirehdi päätöksissäni
[ ] Olen pihi
[x] Rakastan syömistä
[x] Tulen helposti mustasukkaiseksi
[] Pidän pääni joka asiassa
[ ] Olen hidas
[x] Ulkonäöstä huolehtiminen on tärkeää
[ ] Pelkään petetyksi tulemista yli kaiken

total: 3

KAKSOSET
[/] En ole kauaa paikallani
[] Olen piikittelevä
[x] Vaihdan mielipiteitäni usein
[/] Olen sosiaalinen
[x] Keksin aina jotain negatiivista sanomista
[] Flirttailen paljon
[] Olen älykäs
[] En osaa aina ottaa vastuuta asioista
[] Olen pinnallinen

total: 3

RAPU
[] Turvallisuus on tärkeää
[] Olen hyvin tunteellinen
[x] Mielialani ailahtelee usein
[] Loukkaannun helposti
[/] Olen kiltti
[ ] Suhtaudun kaikkeen varauksella
[/] En halua kenellekään pahaa (paitsi jos oikein ärsyttää)
[x] Vaivun helposti itsesääliin
[x] Olen luotettava ystävä

total: 4

LEIJONA
[1/4] katselen muita ilkeällä ilmeellä.
[] Vaikutan usein omahyväiseltä
[x] Mutta oikeasti olen mukava
[] Olen kunnianhimoinen
[] Minulla on selvät päämäärät
[] Olen taipuvainen narsismiin
[x] Tuskastun, jos minulla ei ole mitään tehtävää
[x] Haluan kuuluisaksi
[/] saan helposti uusia kavereita

total: 3,75

NEITSYT
[] Huolehdin välillä liikaa asioista (ai välillä??)
[] Olen perfektionisti
[] Pidän itseni hyvässä kunnossa
[/] Tykkään auttamisesta
[] Olen herkkä
[x] Arvostan älykkyyttä
[x] Pidän siisteydestä
[x] Teen tehtäväni tunnollisesti (yleensä..)

total: 3½

VAAKA
[x] Sopeudun helposti eri tilanteisiin
[/] Olen huono tekemään päätöksiä
[] Minuun on helppo ihastua
[x] Innostun välillä määräilemään
[] Olen sovittelija
[] Huolehdin joskus muista niin, että unohdan omat tarpeeni
[] En ole oma-aloitteinen
[] Olen huomaavainen ystävä
[X] Osaan olla myös vittumainen

total: 2½+(iso)1

SKORPIONI
[x] Mietin paljon elämää suurempia asioita
[] Teen usein kärpäsestä härkäsen
[] Inhoan pinnallisuutta
[] Olen epäileväinen
[] Haluan uudistaa asioita
[/] Olen kostonhimoinen
[/] Päätäni ei hevin käännetä
[x] Osaan olla hyvin ilkeä
[x] Tahdon kokea paljon

total: 4

JOUSIMIES
[x] Rakastan matkustelua
[/] Olen valmis tekemään paljon töitä tulevaisuuteni eteen
[x] Haluan seikkailla
[/] Olen suora ja rehellinen
[x] Innostun joskus liikaa
[] Olen fanaattinen
[/] Välillä olen vähän itsekäs
[] Luotan itseeni

total: 4½


KAURIS
[/] Olen ahkera
[ ] Inhoan laiskottelua
[/] Olen vastuuntuntoinen
[/] Kärsin välillä stressistä
[] Teen joskus töitä yli rajojeni
[x] Tahdon tehdä kaiken mahdollisimman hyvin
[] Minulla on paljon rutiineja
[ ] Olen parhaimmillani aamuisin
[/] Olen hyvä organisoimaan asioita

total: 3

VESIMIES
[] Olen muiden mielestä aika outo
[x] Tykkään mietiskellä
[/] Leijun omissa maailmoissani
[ ] Olen ennakkoluuloton
[ ] Tahdon uudistaa asioita
[/] Olen vähän yksinäinen
[/] Saan paljon hyviä ideoita
[/] Vaadin vapautta
[] Kaipaan turvaa ja kannustusta

total: 3

KALAT
[] Olen herkkä
[] Rakastan muiden auttamista
[/] Olen romantikko
[fiftyfifty] Ajattelen enemmän muita kuin itseäni
[/] En osaa tehdä päätöksiä
[ ] Olen sympaattinen
[/] Vaivun joskus itsesääliin
[/] Tahdon pelastaa maailman
[/] Minulla on hyvä muisti

total: 3

Tuloksen mukaan olen jousimiesss , oikeasti kaksonen.

Ihan perus.. Mieluummin olisinkin jokin muu ku kaksonen ja jousimies sopii oikein hyvin (:

Naah.. Helpoin laittaa ruotsiks.. TA MED!
Ai, ku ruotsi on sit kiva kieli (:

xoxo, frugo