Ei täs järjestelyssä oo mitään järkeen! Eka pitää mennä kouluun muutamaks päiväks sit torstai vapaa ja taas perjantaina kouluun. Ja sit tietysti vkloppu on vapaa.. :DD

Voivoivoi!!! Mä oon ihan unohtanu kertoo, et NORJA voitti euroviisut!!! Siis Alexander Rybak voitti kappaleella "Fairytale" <3 <3 <3 Aivan iHANA biisi :DD Mä oon siihen niiQu "inlööw" :))

Ja sit täs keskiviikkona mä sain sen mun järkkärin ko Niina tuli meille. Eilen sit tuli Veera ja Leo :) Eilen illalla me Niinan kaa käytiin Suskulla kylässä.. Ja siel meni se 4 tuntii..suunnilleen :) Mut ois voinu mennä kauaemminki. Mut joo, siitä järkkäristä vielä vähän.. Se ite kamera ei paina paljoo mitää mut se objektiivi! varmaan kolme kertaa nii painava ko se ite kameran runko.. :DD Mut haBa kasvaa mitä enemmän kannan sitä!! xDD

Ah, Declan Galbraith! <3 <3 <33 Sillä on niin iHANIA biisejä!! Esim. An Angel, Tears in heaven, Ego you, where did our love go, Everybody tells me,.. Niitä on oikeesti paljon.. Siis niitä biisejä mist tykkään :D <33

Ja tosiaan, nyt on viimine viikko koulua :D Kohta siis alkaa loma! Eikä viimisellä viikolla tehä paljoo mitää :) Ko keskiviikkona on "Toukofest" ja torstaina on ysien "POTKIAISET"!! Jees poX! ;PP
Taas tuli semmonen kirjotusvimma.. Tekee vaan mieli kirjottaa mut en keksi,e t mitä kirjottaisin..Tiiän, et se on aika ristiriitasta :s Mut minkäs sille mahtaa, jos vaan on semmonen tilanne/hetki/tunne... Kumminki.

Hihiiii! Mä EHKÄ pääsen "SummerFesteille"!! Mut kattoo nyt et saanko ylipäätään lupaa ko Se tapahtuma on K18 ;DD Mut olin mä siellä ehkä 4vuotta sitten =)) Mutta ois se aika kiva lähtee sinne ko tajuaisin ees vähän niistä jutuista.. Okei, myönnetään.. Oli siellä aika alaston meininki.. Ainaki viimeks :DD Oli se aika noloo ko siskot laittaa silmien eteen käden ja kiletää kattomasta ;< Mut toivottavasti ne festarit järjestettäis myös 3vuoden päästä ko sillon oisin mäki laillisesti siel bilettämässä!! :D Se ois aika siistii! JOOOOOO!

Mut nyt rupee pikku hiljaa väsyttää ja sänk rupee näyttää entistä houkuttelevammalta :D Taidan käydä vielä ulkona nappaamassa pari "iltakuvaa" uudella kamerallani(mainittu tekstissä aikasemmin) Mut sit vois ajatella sitä, rakastamaani vaihetta päivästä nimittäin nukkumista!! .. Mut nyt lopetan OIKEESTI!

Moi.

Stroger~
I know I love you! <3