Johtuuko se siitä, et tykkään kuunnella Declanin musaa vai mistä se johtuu,e t mä en kyllästy niihin sen biiseihin? Mulla on nyt menny vähän ohi. Mut se on vaan parempi, mitä kauemmin jaksan kuunnella niitä biisejä, koska sit ku en jaksais, en tiiä mitä tekisin '-'

Mut nyt on kuule sellanen juttu, et olinpas tänään tuolla Vindaugalla ehkä vaan hetkisen.. Nii, 7 tuntii.. about. Menin sinne 10 ajaa Kandilla ja sit päivemmällä mää sain ratsastaa sillä :DD Kivakiva.

Ooksä koskaan kattonu sinkkuelämää? Se on aika kiva ohjelma ja kohta se alkaaki.. Nojaa. Halusin ilmottaa asian, koska siin on yks nainen, joka puhuu siinä ihanku päiväkirjalle tai jtn.. Rupesin miettii, et pitäiskö munki ruveta sillee jännästi selostaa kaikkee, et miten isoKiho tulee ja menee ja sit se tulee takas ja tekee muutaman tempun ja lähtee taas?? En ees tunne ketään isooKihoo.. o.O Joten taidan olla kertomatta siitä hiton isostaKihosta.. Mutta antaa nyt mennä tää teksti. Vindaugallaki on parempii tekstei ja mun tekstejä on kuulemma kiva lukee ku niis on paljon hymiöitä. Mut nyt kokeilen sellasta versioo mis ei kauheesti ois hymiöitä!

Mä täs samalla latailen netistä Declanin kuvia<3 IHania.. Mä en tajuu miten joku voi olla noin IHANA!!!!!! Tää on ihan uskomatonta. Okei, Declan vois olla mun isoDec Mut ei kumminkaan Kiho koska Declan ei oo mikään kiho.. Tai no.. Emmä ees tiiä mitä se tarkottaa.. Mut Declan on mun Rakas* tai siis "rakas*"
Mut elämä jatkuu.. Mut ei sillon, jos jotain tapahtuu Declanille tai, jos en yhtäkkiä jaksakkaan kuunnella sen musaa.. Mut toi viimine tuskin on mahdollist, koska jos tykkää jostain musast nii ei siihen voi kyllästyä! Vai voiko? EI! Älä ees yritä pelotella. Taas tää teksti kuulostaa, jonku 10vuotiaan tekstiltä.. Oon ihan surkee kirjottaa!! Mun pitäis ruveta miettii, et miten kirjotan tänne..

"But there’s danger in the air
Tryin’ so hard to be unfair
Danger’s in the air
Tryin’ so hard to give us a scare
But were not afraid"

'An angel - Declan galbraith'

Siinä on katkelma yhestä Declanin laulamasta kappaleesta, yhestä IHANAsta kohasta. Kuuntele, jos on yhtään ylimäärästä aikaa <33

Fruugo
I'm in love with Declan Galbraith <3 Love you*