Se on niin tyhmää ku pitää olla joitain rajoitteita! Esim. just ilmasotakouluuun et pääse, jos oot alle 165cm, selän pituus istuma-asennossa on alle 81cm ja reiden pituus alle 55cm. Ja pitää painaa ainakin 55 kiloo. Ei hyvä. Ite oon liian lyhyt. Ja kun selän pitäis olla melkein metri nii meikä menee eteenpäin puolen metrin pitusella selällä :s shame* Minkäs sille mahtaa, että on periny maman puolelta lyhyen selän.. Mut mun pituus pilas mun tulevaisuuden. Oisin halunnu lentäjäks mut TADAA.. Olen liian lyhyt.. Edelleenkin. Eikä se yhtään naurata. Ei tosiaan. Olin jo suunnitellut kaiken. Eka meen Tikkakosken ilmailulukioon, sitten armeijaan, armeijan jälkeen ilmasotakouluun ja sit sotilaslentäjäks. Ja ehkä mahdollisesti matkustajalentokoneen kapteeniks ;D Ja tiiän kyllä mitä haluan. En ole aineissa ja kuvittele omiani. En.. Olen selvässä .. Elieli.

mutta juu...
Haave on suuri ja mahdottomuus. Ellen nyt yhtäkkiä (kolmen- neljän vuoden sisällä) kasva muutamaa senttiä korkeemmaks. Se ois ilhme se. Ja jos tää selkä nyt kaikka venyis ees tohon 81centtiin... Elämä loistais. Mut jos en ehi kasvaa, kai se on sitten pakko mennä lukee itteni tradenomiks. Ei varmaankaan oo muuta vaihtoehtoo. Urp.