Mä kysäisin eilen äitiltä, et saanko tulla tänään 10 kouluuun ja saanko pitää hyppytunnin 12-13. Äiti kysy miks ja mä vastasin, et en jaksais mennä enkun tunnille ja vielä vähemmän matikantunnille. Mut pakko oli herätä kouluun. En olisi voinut jäädä kotiin, koske olen menossa Mmandan kanssa kaupunkiin ettimään TET-paikkaa. Joten.. Nyt kävi näääiin.. :')
Olin unohtanu kertoo, et mä sain Päiviltä taas paljon vaatteita! Muutamat farkut, paitoja, Bontsoja.. Laukun ja huivin :-) Tänään Dieselin farkut jalassa ja huomenna varmaan... en tiiä vielä :J Pari farkkuhamettakin sain.. vois ajatella sellasta jos ei oo huomenna kylmää :/ Mut ei noista vaatteista enempiä :-D (en tahdo leijua asialla!)

Joo, tosiaan.. Oon menossa tänään kaupunkiin rakkaan ystäväni Mmandan kanssa! TET-paikkoja ollaan menossa katsomaan. Saa nähä miten käy :> VAIN 20 € mukana.. Melk. puolet menee linkkimatkoihin ja ruokaan..

Ja nyt ATK-tunnilla oli lopputyö CORELDRAW:sta.. Piti tehä jonkinlainen juliste.. Mun juliste on aika upee... Enkä taho kertoa siitä enempää ko se on niin karseen näkönen oikeesti! Punasta ja sinistä väriä :s

Eilen tuli "tanssii tähtien kanssa"!! Mä katoin sen.. Ja mun lemppari pari on Miia ja Vesa '_,' Se vesa on aika suloinen :$ Mutta enpäs elättele toiveita enempää ;D
Mä en millaan jaksais kirjottaa mut ei mitään tekemistä.. Aikaa pitää tappaa jollain tavalla :D Vielä vajaa puol tuntii nii saan mennä syömään jotain koulun PAHAA ruokaa... Mitäköhän siellä on?! :D

Joo.. Täs samalla surffailen Facebookissa... Aika lattee meininki täällä tunnilla... Takana kuuluu tulostimen *iloinen* hurinasurina ja näppäimien synnyttämä ääni.. -.-''
Hermot menee.. Onneks kohta pääsee pois ja rentoutumaan matikantunnille ja sen jälkeen vielä rennommalle öljyvärikurssille!!! Öljyvärikurssilla teen maisemaa.. Siis taululle.. Maalaus on lähtenyt aika mukavasti sujumaan vaikka vasta ensimmäisiä pohjamaalauksia tehdään.. Se mun taulu on vielä aika järkyn näköinen ko siin on ainoastaan sinisenliilaa, keltasta, oranssia ja vihreetä! Mut jos Värreen on uskomista, nii siitä tulee upee loppuks sitte.. Enpä ois uskonu et pääsen öljyvärikurssille, ku se on niin suosittu :-) Mut pääsimpä sittenkin! Ja onneks siellä on mun kavereita enemmän kuin niitä kammotuksia.. ;p PHYI* Mut enää 10 minuuttii niin pääsen rentoutumaan koulun käytäville... :< Ei mitenkään erikoisen ihanaa puuhaa.. Mut kyl tää toimii.. VIELÄ..

Klo 20:53
Kaupungissa oltiin ja maha kasvaa kuin ilmapallo! Tuli TAAS syötyä liikaa -.-'' Mut sain sentään sen kuuluisan TET-paikan! :D Meen nimittäin Zatsaan!! (kirjotetaanko se noin?) Siis se on niiQu; Zatsa - shoes and boots
Joo, mutta huomenna taaas kouluun eikä millään jaksais... Mut tahon näyttää mun komeeta pömppömahaa :J Tai no, ei se mitenkään erityisen komee oo.. Läskiä ja sillasta ;P phyi**

No joo.... Vois lopetella :D  MORO!!!<3<3

~ALppielain~