... Isosiskoilta saa niille pieneks jääneet vaatteet, mitkä yleensä vielä mahtuu mulle. Monet farkut, hameeet, paidat ja takit sekä kengät on tätä kautta saatu. ite en oo käyttäny vaatteisiin melkein ollenkaan rahaa kun miettii monenko euron edestä mulla on vaatteita. Jos on Benettonin, Tommy Hilfigerin, Lagosten, Espritin, Vilan ja muitten merkkivaatteita. ;D En halua kehuskella. Mun siskot, ainakin yks niistä on vähän noitten merkkivaatteiten perään, joita käyttää sit kerran tai kaks ja antaa sit mulle :)) Kyllä käy. Yhet housutki sain, hintalapulla koristeltuna.

Mut tosiaan, takkia tässä lähinnä olin esittelemässä :


Joo, hitto. Mäki tykkään mun ilmeestä ;D Piti keskittyy.. Ei samaan aikaan voi olla kovinkaan taiteellinen,
ei ainakaan jos on tämmönen amatöörikuvaaja.

Takki on isosiskon vanha, huivi on revitty jostain laatikosta. Oikessti oon valinnu tän takin kaa semmosen enemmän ruskeen sävysen huivin. Hihan suissa menee 10.15 centtiset vetoketjut, "avotaskut". Sisäpuolella on ihana kukkakuvioinen kangas :) Tykkään. Ja kauppaan menin vaaleissa farkuissa, tässä takissa, mustissa kengissä ja mustaa laukkua kantaen olalla. Olin TOOOOSI tyylikäs :D Toivottavasti, ette tunnista tutuks hörhöks.

Mut tämmönen tää kerta. Koitan tsempata nyt tän päivityksen suhteen. Ja yritän muistaa laittaa juttuihin enemmän kuvia ja juttuja mun IHANISTA vaatteista!! (jotka ei oikeesti oo niin ihania mitä väitän)

Ja tästä päivästä olen... olen... Hitto. Äsken mulla vielä oli se nimi mielessä!
nojoo. vielä tänään ja ehkä huomenna.. ehkä tän viikon oon frugo. mut oikeesti ois kiva jos tää nimi vaihtuis. mut joo..

katsomme asiaa :)