Tänä aamuna, kyytini hipposhallille lähti klo 8:45 Riina Lindqwistin pihasta. Eka mä olin ihan lupamuksen mukaan Riinan kaa mut sit Nygrén löys mut ja pyys mua sen kaveriks tekee semmosta "Sano nyt jotain"-videogalluppii.. Pian löysinkin itseni videokamera kädestä, ihmisten keskellä painamassa rec-nappulaa :DD Aika huimaa!! Mut sitä tehdessä, aika meni kuin siivillä :)) Mut sekin galluppi menee Painovirheen nettisivuille! Joo.. Me käytiin myös syomässä.. Tai no käytiin ostamassa jotain syötäväks kelpaavaa ekasta lähikaupasta mikä tuli eteen. Mitäs mää ostin... Taisin ostaa karjalanpiirkan, banaanin, mehua, "Novelle fruity", vähän karkkia pitää olla aina tällaisina erikoisina päivinä. :D Mut ei siitä enempää.. Siellä Painovirheen "kojulla vieraili" JYPin kaks pelaajaa! Kalle Koskinen ja Kalle Kaijomaa. Mä sain niiltä nimmarit ja sit mä pääsin niitten kaa samaan kuvaan :DD

Tänään tuulee.. Ohhoh! Kohta alkaa telkasta näkyä joitakin ohjelmia :DD JEE!!!

Moi.

StronKer