Alppielain tykkää harakoista! Joo.. Eli meidän pihalla oli muutama harakka seisomassa ja sit ne lähti lentoon ja sit mää vaan sanoin: "Mä tykkään harakoista.. Ne on kivannäkösiä!" Ja sit mä ajattelin ihan kirjottaa jutun siitä :D Mut ei siitä sen enempää...

Mä olin eilen yksin kotona! Isi ja Joonas oli laskettelemassa, äiti oli kaupungissa mun kummitädin kanssa ja mä olin kotona... Mä oli koneella, soitin Guitar Hero:a ja sit mä vaan olin... Okei, luin kirjaa..

Ens viikolla on mun mummon hautajaiset... Ja mummoni kuoli joululomallaNI!!!!! Mut ei siitäkään sen enempää.. Tai siis ei mulla oo tästäkään  enempää kerrottavaa..Nauru(ja minähän en ole surullinen.. Olen oikea PIRUUUuuuu....)

Mutta.. Mä kokeilin eilen luistimia! Mä meen kait ens viikollla luisteleen Vindaugan kanssa.. EHKÄ! Täytyy kattoo vähän, et miten kerkee ;D

Mo|

-Alppielain