Oon istunu koneella tänään varmaan 5 tuntii.. Mut siis en putkeen mut siis yhteensä. Ei vaa oo mitään muuta tekemistä. Sinkkuelämääkään ei tuu tänään.. nyyh* En saa mallia Carryltä, et mitä kirjottaisin. Paitsi nisitä sne jutuista on vaikee ottaa mitään mallia ku sen jutut liittyy S*ksiin eikä se aihe ole minulle edes ajankohtainen.. mut sitä sarjaa on kiva seurata ku se on ihan seko :DD

Huomenna muuten pitää herätä taas poikkeuksellisen aikasin.. Ennen 7!!! Lähen Isoon Kyröön ja mukaan lähtee melkeen neljäsosa sukua.. OKay, Äitin puolelta äiti, äitin siskot+veljet ja sit mummo :DD Miten jaksan herätä???

Moi kaiikkii!! Minä.. Siis MissTeinipupu.. Siis etteks te tiijä kuka mää siis HEI oon??! Siis kai Fruugo on maininnu mut joskus?! Siis DaaHH.. Mut tää pikkupätkä on vaan pien maistiaine siittä mitä joudutte.. Tai enemmänkin SAATTE lukee :D:D Mä vallotan tän blogin.. Okej.. Ennemmin tai myöhemmin!!! LOVEEEE! Mä rakastan teit kaikkii <33<33<33<33<33<333 pus*

Ööh.. Joo.. Mähän sanoin. Teinipupu tulee :DD Ehkä mä lopetan tän jutun ny ku toi hiton pupu rupee pikkuhiljaa näyttää vähän liian innostuneelta.. Sillä on hullu kiilto silmissä!!

Joo, moemoe! <3

Fruugo