Tai siis eihän Juhannus vielä oo alkanu varsinaisesti.. Mut meiän maple ei toimi :(( Mä ihan automaattisesti klikkasin sitä kuvaketta.. Ootin.. Klikkasin uuestaan.. Ootin.. "JOONAS! Miks maple ei toimi?! " Sit poistin sen kokonaan ja huomenna Joonas lataa maplen koneelle.. Ja siin menee kauan! Ehk jotain 3 tuntii.. -.-'' Kuka jaksaa?? Mut sit ku se on ladattu Joonakselle, mä lataan sen ja siin menee se 15 min :''DD Ja Joonas manaa vieressä :)) Ja siks lataan sen erikseen omaan profiiliin, ku se toimii vaan siinä profiilis mihin se on ladattu, jotenn...
Hahaa!! Huomenna.. Niina ja Antoine.. Tulee meille... JES!!! Saa taas hyvää ruokaa :)) Pekoniherkkusieniä... Sisällä mustapekkaa.. Ah, parasta kesämuonaa!!! Ja sit varhaisperunoita voilla... Oijoijoi!! Ja pakko on oottaa huomiseen :( Tai no.. Perjantaihin, ku ei me enää huomenna mitään herkkuja tehä :((
Ainiin! Huomenna Vindaugakin tulee pois sieltä riparilta :DD Jeest =))

Plääh! Porukat on laittanu mut haravoimaan! Just ennen juhannusta!? Aika outoo, myönnän.. :)) Mut vois taas lopetella, jos pääsisin vielä huomennakin koneelle :DD No jaa..
Mä kuuntelen taas Declan Galbraithin biisejä <3 <3 <3 XOXO Lav ya!!!!

-Fruugo

P.s. Mä myönnän.. Mä teurastin sen hiton pupun! Se ärsytti mua ihan tahallaan.. Mä en oo ihan vielä tottunu Teinipupuihin.. Enkä muihinkaan teineihin.. Et ei sen puoleen :)) Toivottavasti ymmärrätte.