Elämäni on tylsää.. Suorastaan perseestä. Kuumetta 37,4 , nenä tukossa, kurkku tulessa ja makuaisti jossain hevon---! On ihanaa on. Huomasin muutes.. Mun juttuja ei lue kukaan ja sehän piristi päivää, eivaa.. Se pahensi päivääni entisestään.. Ja taidan tietää syyn miks mun jutut ei v***u kiinnosta ketää! Mulla ei kuvia, eikä mun elämä kiinnosta ketään! Mutta oottakaa vaan! Kyllä se kohta paranee.. Ehkä, toivottavasti.

Nomutjoo. Tulin siis kipeeks YÖLLÄ. Aamulla mama tulee herättämään puoli seittemän ja sanomaan vaan, et:"Sun ei sit tarvii mennä kouluun." Ja mun tuurilla mä en saanu/pystyny enää nukkuu(yks syy saatto olla se, ku pikkuveli soitti herätyskelloosa 5minuutin välein tunnin ajan.) nii sit nousin, keitin teetä, söin leipää ja keksiä.. "Ah, lemmen viemää alkaa vasta 8.. JEee. Mäki tykkään..." Ei siinä sit... 08:00-09:00 katoin lemmen viemään ja sit maman kaa siirreltiin sohvia.. (paikasta A pisteeseen C, B pisteen kautta.) Ja mulla oli kylmä vaikka tein koko ajan jtn.. :s Ja mitäs kello ois ollu.. Ehkä jtn 13.. Rupesin tekee suklista(siis suklaapiirakkaa, mokkapaloja.. Mitälie.) Ja piiraspohjan valmistuessa uunissa kävin laittamassa Pirates of the Caribbean - Maailman laidalla, hain pohjan pois uunista ja laitoin jäähtymään, palasin olkkariin ja painoin PLAY-nappulaa. Leffa alkaa ja "He's the pirat"-biisi soi ja tuore ruisleipä tuoksuu.. (Jossain välissä ehin näköjään lämmittää ruispaloja).
Piiraspohja on jäähtynyt riittävästi, painan PAUSE-nappulaa ja kiirehdin keittiöön tekemään kuorrutusta. ... Kuorrutus, DONE.. kuorrutus piirakan päälle, DONE.. Nonpparellit kuorrutuksen päälle, DONE. SUKLIS ON VALMIS!

Lautaselle pala suklista ja takas telkkarin eteen. PLAY-nappula käy taas pohjassa. "Äiti, toisitko mulle omemehuu?" "Kiitän." Syön sukliksen palan, ryystän mehun loppuun, laitan leffan PAUSElle ja meen soittamaan pianoo.. Sitä rakkainta(ja ainutta) harrastusta. ♥♥♥

Elämäni on taas saamassa uutta tarkoitusta, kunnes.. Kuulen murskaavan uutisen.. Siskot ei tuukkaa tänne huomenna.. Ja sunnuntaina on ISÄNPÄIVÄ! Voi HERRANJUMALA!!!! Tämä on kuin pahaa unta.. Nomutta.. Meikä käy nukkumaan.. kohta.. Tossa 9 aikaa suunnillee... Väsyttää sen verran..

Moiiee!

Frugo
Ps. Kommentit ois kivoja! Pliiss! Jättäkää kommenttia, jos ees käytte mun blogis :)) rukoilen teitä!!