Hahhaaa!! Mä lähen sunnuntaina HESAAN! Kauas pois täältä.. Ah.. Ja mikä parasta!! Torstaina mulla on... KONSERTTI! Briitun konsertti! C'mon baby! Jau man!!!!!111 Ja se on LOPPUUN MYYTY!! Kumminkin.. On siellä Hesassa jotain muutakin kivaa.. Mä katos meen lintsille mun kaverin kaa :)) Helmin kaa!! Ja me ollaan siellä koookoo päivä. ihan niiku viime vuonna ja sitä edellisenä =)) Hmm, mä ajattelin, et tästä tekstistä ois tullu vähän pidempi.. Mut ei tullukaan :( Mut tosiaan, mä meen "yökylään" mun siskon luo!! Mut aina päivällä, mä taian harrastaa yksineloa, telkun kattomista ja lihomista.. Mut voipi olla, et me lähetään kaupungille pyörimään, tai leffaan, tai vuokrataan leffa :'D Mut sen tiiän, et mikään EI voi pilata tätä lomaa!! Se on sale.

Huomenna tulee mun toinen sisko (se jolla on lapsi). Siis meille tulee.. Ja mun täytyy herätä aaaamulla aiikasin leipomaan niille... Ne on niin vaativia *huokaus* Mut leipominen on hauskaa.. Etenki sillon, ku äiti on auttamassa!!

Moromoro! Huomiseen.. Tai sit ens viikkoon..

-FruGo