Nii.. Mullahan oli tänään se hammaslääkäri ja oli ihan 100varma, et saan nää metallit suusta pois mut toiste kävi! Hammaslääkäri vaan sano: "Otetaan sulle nyt toi kontrolliaika ja katotaan sit lisää.. Sä saat noi raudat pois nyt syksyllä.. Tai ens syksynä." Nii.. ENS SYKSYNÄ!!!! Luuliks se oikeesti, et aion kestää viel vuoden sen kanssa?? Pikkuhiljaa menee järki :s
Mut ois ollu ihan kiva saaha ne tänään pois.. Mut taas toisaalta, ihan hyvä, et mun hampit saahaa järjestykseen :)) Jeest.. Mut tällast tänää.. Ei me muute ees tehty tänään mitään.. Mä muute olin äitin kaa mummon luona.. (sen ainoan elossa olevan mummon) Ja käytiin myös kaupassa.. Etkä varmana arvaa minkä levyn ostin!!!!!!!! Mä ostin Alexander Rybak-Fairytales!!!! Ja se on aivan IHANA levy!!! Kannattaa ostaa ja kuunnella.. Tai vaan kuunnella jostain/jonkin kautta :D

Eipä muute muuta..

-FruGo

P.S. Mä taian mennä huomenna uimaan!! Iik!!!1